Fluoridated Bodily Fluids

Gentlemen you can’t fight in here – this is the war room

About

To see what is in front of one's nose needs a constant struggle. (G. Orwell)

Data originale blosxom: Giovedi 8 Dicembre 2005

God is good. God is great. God is good. My God is good. Bin Laden’s God is bad. His is a bad God. Saddam’s God was bad, except he didn’t have one. He was a barbarian. We are not barbarians. We don’t chop people’s heads off. We believe in freedom. So does God. I am not a barbarian. I am the democratically elected leader of a freedom-loving democracy. We are a compassionate society. We give compassionate electrocution and compassionate lethal injection. We are a great nation. I am not a dictator. He is. I am not a barbarian. He is. And he is. They all are. I possess moral authority. You see this fist? This is my moral authority. And don’t you forget it.’

Traduzione:
Dio e’ buono. Dio e’ grande. Dio e’ buono. Il mio Dio e’ buono. Il Dio di Bin Laden e’ cattivo. Il suo e’ un dio cattivo. Il Dio di Saddam era cattivo, a parte il fatto che non ne aveva uno. Era un barbaro. Noi non siamo barbari. Non tagliamo la testa alla gente. Crediamo nella liberta’. Come Dio. Io non sono un barbaro. Io sono il leader democraticamente eletto di una democrazia amante della liberta’. Siamo una societa’ compassionevole. Diamo compassionevoli scariche elettriche e compassionevoli iniezioni letali. Siamo una grande nazione. Non sono un dittatore. Lui invece si’. Io non sono un barbaro. Lui lo e’. E anche lui lo e’. Lo sono tutti. Io possiedo autorita’ morale. Lo vedete questo pugno? Questa e’ la mia autorita’ morale. Non scordatevelo.

(dal discorso di accettazione del Premio Nobel per la Letteratura, registrato qui; piu’ in generale, www.haroldpinter.org sembra ben fatto.).

0 Comments

Leave a Reply


*

Powered by AlterVista